«'Eλληνες ενωθείτε εναντίον του κοινού εχθρού, εναντίον του μίσους, της διχόνοιας και της διαίρεσης, που είναι ό ίδιος μας ο εαυτός» - Θ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ-
θέμα αυτού του εορτασμού είναι η νίκη των εικονολατρών επί των εικονομάχων και ταυτόχρονα ο αναθεματισμός των Ελλήνων. Οι αναθεματισμοί αυτοί ψέλνονται επί 1217 χρόνια τόσο από τους ιερείς της ορθοδοξίας όσο και από τους παριστάμενους. Συντάχθηκαν κατά την Ζ’ Οικουμενική Σύνοδο που έγινε στη Νίκαια της Βυθινίας κατά την οποία προήδρευσε ο Κωνσταντίνος ο ΣΤ' και η μάνα του Ειρήνη η Αθηναία, το 787, στην οποία παρευρέθηκαν 367 συνοδικοί επίσκοποι.Οι αναθεματισμοί σε σύγχρονη απόδοση ΠΡΩΤΟΣ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΣ: Σε όσους παριστάνουν τους ευσεβείς, ενώ, την ίδια στιγμή, εισάγουν με θράσος ή πολύ περισσότερο με ασέβεια στην Ορθόδοξη και Καθολική Εκκλησία τις ασεβείς δοξασίες των ΕΛΛΗΝΩΝ και για τις ανθρώπινες ψυχές και για τον ουρανό και τη γη και για τα άλλα κτίσματα, ΑΝΑΘΕΜΑ ΑΝΑΘΕΜ ΑΝΑΘΕΜΑ. ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΣ: Σε όσους προτιμούν τη λεγόμενη σοφία των εκτός χριστιανισμού ΕλΛΗνων την ανόητη και ακολουθούν τους δασκάλους τους και δέχονται ότι υπάρχει μετεμψύχωση ή ότι οι ανθρώπινες ψυχές χάνονται όπως τα άλογα ζώα και ξεπέφτουν στην ανυπαρξία και εξαιτίας αυτών των ιδεών τους αθετούν την ανάσταση, την κρίση [κατά τη δευτέρα παρουσία] και την τελική ανταπόδοση σύμφωνα με όσα έπραξε στη ζωή του ο καθένας, ΑΝΑΘΕΜΑ ΑΝΑΘΕΜΑ ΑΝΑΘΕΜΑ ΑΝΑΘΕΜΑ ΤΡΙΤΟΣ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΣ: Σε όσους λένε ότι είναι καλύτεροι κατά πολύ οι σοφοί των ΕΛΛΗΝΩΝ και οι πρωτοστάτες στις αιρέσεις, στους οποίους οι επτά άγιες και Καθολικές Σύνοδοι και όλοι οι Πατέρες που έλαμψαν μέσα στην Ορθοδοξία τους επέβαλαν ανάθεμα, ως ξένους στην Καθολική Εκκλησία, καθώς πλεόνασαν τα ψεύτικα και βρόμικα λόγια τους και εδώ και στη μέλλουσα κρίση, και σε κείνους που είναι ευσεβείς και ορθόδοξοι αλλά αμάρτησαν από ανθρώπινο πάθος ή από άγνοια, ΑΝΑΘΕΜΑ ΑΝΑΘΕΜΑ ΑΝΑΘΕΜΑ ΤΕΤΑΡΤΟΣ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΣ: Σε όσους αποδέχονται τις διδασκαλίες των ΕΛΛΗΝΩΝ και δεν τις σπουδάζουν μόνο για μόρφωση, αλλά ακολουθούν και τις ιδέες τους τις μάταιες και τις πιστεύουν ως αληθινές, και μάλιστα ωσάν αυτές να περιέχουν τη βεβαιότητα, και επιμένουν να παρασύρουν σ’ αυτές άλλοτε κρυφά και άλλοτε φανερά και να τις διδάσκουν χωρίς κανέναν ενδοιασμό, ΑΝΑΘΕΜΑ ΑΝΑΘΕΜΑ ΑΝΑΘΕΜΑ ΠΕΜΠΤΟΣ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΣ: Σε όσους με δική τους πρωτοβουλία, μαζί με τα άλλα μυθικά πλάσματα, διαστρεβλώνουν τα της δημιουργίας του ανθρώπου και δέχονται ως αληθινές τις πλατωνικές ιδέες και ισχυρίζονται ότι οι ίδιοι από μόνοι τους διαμορφώνουν άποψη και προφανώς αμφισβητούν την απόλυτη εξουσία του Δημιουργού, ο οποίος από την ανυπαρξία έφερε στην ύπαρξη τα πάντα και ως Ποιητής έθεσε σε όλα αρχή και τέλος με τη δύναμη του εξουσιαστή και δεσπότη, ΑΝΑΘΕΜΑ ΑΝΑΘΕΜΑ ΑΝΑΘΕΜΑ ΈΚΤΟΣ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΣ: Σε όσους δέχονται και διαδίδουν τις μάταιες αντιλήψεις των ΕΛΛΗΝΩΝ, και ότι οι ψυχές προϋπήρχαν και ότι δεν προήλθαν ούτε προέκυψαν από την ανυπαρξία τα πάντα και ότι ήρθε το τέλος της κολάσεως από τη στιγμή που δημιουργήθηκε και η κτίση και το ανθρώπινο είδος, και διαδίδουν με τέτοια λόγια ότι η Βασιλεία των Ουρανών έχει τελείως καταργηθεί και εκλείψει, την οποία και ο ίδιος ο Χριστός και Θεός μας δίδαξε ως αιώνια και ακατάλυτη, παρέδωσε και εμείς από την Παλαιά και Καινή Διαθήκη παραλάβαμε ότι και η Κόλαση είναι ατέλειωτη και η Βασιλεία παντοτινή, καταστρέφουν με τέτοια λόγια και τους εαυτούς τους και προξενούν σε άλλους αιώνια καταδίκη, ΑΝΑΘΕΜΑ ΑΝΑΘΕΜΑ ΑΝΑΘΕΜΑ ΕΒΔΟΜΟΣ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΣ: Σε όσους ακόμη φρονούν και λένε ότι κάθε φυσική δύναμη και ενέργεια της τρισυπόστατης Θεότητας είναι εκ των υστέρων δημιουργημένη, αναγκάζονται ως εκ τούτου να δεχτούν ότι θεία ουσία είναι χωρίς άλλο εκ των υστέρων δημιουργημένη· γιατί αν εκ των υστέρων δημιουργημένη ενέργεια κατά τους Αγίους, θα φανερώσει ότι είναι εκ των υστέρων δημιουργημένη και η φύση. Αυτή όμως είναι άκτιστη, θα τη χαρακτηρίσει κανείς άκτιστη ουσία και εξ αυτού του λόγου και όσοι ζουν με την καθαρή και αμόλυντη χριστιανική πίστη κινδυνεύουν να περιπέσουν σε πλήρη αθεΐα και να δεχτούν την ελληνική μυθολογία και τη λατρεία των δημιουργημάτων. Σε όσους άρα δεν ομολογούν, σύμφωνα με τις θεόπνευστες θεολογικές ερμηνείες των Αγίων και το ευσεβές φρόνημα της Εκκλησίας, ότι είναι άκτιστη κάθε φυσική δύναμη και ενέργεια της τρισυπόστατης Θεότητας, ΑΝΑΘΕΜΑ ΑΝΑΘΕΜΑ ΑΝΑΘΕΜΑ.Η Ζ’ Οικουμενική Σύνοδος, εκτός από τα επτά (7) αναθέματα κατά των Ελλήνων, συνέταξε και άλλα πενήντα έξη (56) εναντίον διαφωνούντων. Επίσης αναθεμάτισε και τις προηγούμενες Δ', Ε' και ΣΤ' Οικουμενικές συνόδους.Ανάθεμα είναι μια τελετή μαύρης μαγείας;Η λέξη «ανάθεμα» προέρχεται από εβραϊκή λέξη, η ερμηνεία της οποίας σημαίνει αφιέρωμα στον σατανά, βαριά κατάραΤο ανάθεμα έχει ως σκοπό την αποβολή του τιμωρημένου από την εκκλησία και είναι όπλο εκδίκησης της θρησκείας της «αγάπης» κατά των διαφωνούντων. Ο αναθεματισμένος θεωρείται κοινωνικά νεκρός γιατί η φήμη έλεγε ότι σε ένα χρόνο από τον αφορισμό θα πεθάνει. Τον εγκατέλειπαν τα παιδιά και η γυναίκα του και τον πενθούσαν για νεκρό. Μήπως η τελετή του αναθέματος είναι μια τελετή μαύρης μαγείας; αφού ο ιερωμένος παραδίδει το άτυχο θύμα του στον σατανά;Κατά τον μεσαίωνα η τελετή του αναθεματισμού γινότανε ως εξής: Σ' ένα ύψωμα του χωριού ή της πόλης, ο ιερωμένος χάραζε στο χώμα με ένα ξύλο ένα σχήμα τάφου. Εκεί κάποιοι με κασμάδες και φτυάρια έσκαβαν λάκκο μέσα στον οποίο έριχναν ένα χλωρό κούτσουρο που έβγαζαν από την φωτιά ώστε να καπνίζει. Το κούτσουρο που κάπνιζε, ήταν το σώμα του αναθεματισμένου που καιγόταν στην κόλαση. Όταν έσβηνε το κούτσουρο ήταν μαυρισμένο. Ο ιερωμένος δεν σταματούσε σε όλη την διάρκεια της τελετουργίας να εκστομίζει κατάρες και έριχνε στον φρεσκοσκαμμενο λάκκο την πρώτη πέτρα, φωνάζοντας ανάθεμα. Το ίδιο έκαναν όλοι οι παριστάμενοι αλλά και όσοι περνούσαν από εκεί τις επόμενες ημέρες έριχναν την πέτρα του αναθέματος, φωνάζοντας ανάθεμα.Ο σατανάς, κατασκεύασμα του χριστιανισμού, εμφανίζεται για πρώτη φορά στον χριστιανικό παράδεισο και όχι στην κόλαση, και «εξαπατά» τους πρωτόπλαστους. Ο σατανάς έχει τόσες δικαιοδοσίες που δεν δίστασε να δοκιμάσει την αντοχή ακόμα και αυτού του Χριστού όταν νήστευε στην έρημο!Ποιους αναθεματίζουν και αφορίζουνΑναθεματισμούς και αφορισμούς έκανε η ορθοδοξία κατά πολλών άξιων τέκνων της Ελλάδος π.χ. τους Κολοκοτρωναίους (ιδέ περιοδικό ΔΑΥΛΟΣ, τεύχος 267), τον Αλέξανδρο Υψηλάντη και τους επαναστάτες του 1821 (οι οποίοι αγωνίστηκαν για μια ελεύθερη πατρίδα), τον εθνάρχη Ελευθέριο Βενιζέλο, τον γίγαντα της λογοτεχνίας και φιλόσοφο Νίκο Καζαντζάκη κλπΟ πατριάρχης Γρηγόριος ο Ε’ τον Μάρτιο του 1819 αφόρισε...την άλγεβρα, την τριγωνομετρία, τους λογαρίθμους κλπ με το σκεπτικό «μισείτε τις βέβηλες ανοησίες…» κι αργότερα τον Αλέξανδρο Υψηλάντη και τους επαναστάτες του 1821, όμως το νεοελληνικό κράτος έχει στήσει το άγαλμά του μπροστά στο Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Επιτρέπεται η μετάδοση-αναδημοσίευση του περιεχόμενου του "
Μας ενδιαφέρει η δική σας γνώμη'Aρθρα-σχόλια-συνεργασίες-επιστολές είναι καλοδεχούμενα (-ες) γιά δημοσίευση।
ΑΠΟ:http://www.kalami.net/2005/arthra/anathematismoi.html
Η Θεσσαλονίκη βρήκε έναν υπουργό που νοιάζεται επιτέλους γι αυτήν!!
-
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...
Πριν από 7 ώρες
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου